Üniversitemiz Uygulama ve Araştırma Merkezleri Kurulunun 2024 Yılı Değerlendirmesi sonucunda, Gazi Üniversitesi Kent İçi Ulaşım Teknolojileri Erişebilirlik Uygulama ve Araştırma Merkezi (KUTEM), yürüttüğü faaliyetler kapsamında Teşekkür Belgesi almaya hak kazanmıştır. Merkezimizin araştırma geliştirme altyapısına sunduğu katkılar, nitelikli hizmet anlayışı ile elde ettiği bu başarı, KUTEM'in kurumsal gelişimine ve üniversitemizin araştırma vizyonuna önemli katkılar sağlamaktadır. Bu başarıda emeği geçen tüm personelimizi tebrik eder, çalışmalarında başarılarının devamını dileriz.

2025 yılı KUTEM Teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
Prof. Dr. Üstün DÖKMEN'in KUTEM Ziyareti
KUTEM, 2024 Yılı Değerlendirmesi Kapsamında Teşekkür Belgesi Almaya Hak Kazandı
Dış Kaynaklı Projelerde Yer Alan Müdür Yardımcımıza Teşekkür Belgesi Takdimi
DUT Projeleri JIM ve CONFLICTED STREETS ilk senesini doldurdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.