2025 yılı KUTEM Teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
16 Haziran 2026 | 14:10

Gazi Üniversitesi Kent İçi Ulaşım Teknolojileri Erişebilirlik Uygulama ve Araştırma Merkezi (KUTEM), Uygulama ve Araştırma Merkezleri Kurulumuzun yaptığı 2025 Yılı Değerlendirmesi sonucunda Teşekkür Belgesi ile ödüllendirilmiştir. KUTEM'in yenilikçi araştırma-geliştirme faaliyetleri ve üstün hizmet kalitesi sayesinde elde ettiği bu anlamlı kazanım, hem merkezimizin kurumsal vizyonunu pekiştirmekte hem de üniversitemizin küresel araştırma misyonunu ileriye taşımaktadır. Bu değerli başarıya emekleri ve özverili çalışmalarıyla katkı sunan tüm personelimizi tebrik ediyor, kalıcı başarılar diliyoruz.

 

KUTEM Teşekkür Belgesi 2025

background image