Gazi Üniversitesi Kent İçi Ulaşım Teknolojileri Erişebilirlik Uygulama ve Araştırma Merkezi (KUTEM), Uygulama ve Araştırma Merkezleri Kurulumuzun yaptığı 2025 Yılı Değerlendirmesi sonucunda Teşekkür Belgesi ile ödüllendirilmiştir. KUTEM'in yenilikçi araştırma-geliştirme faaliyetleri ve üstün hizmet kalitesi sayesinde elde ettiği bu anlamlı kazanım, hem merkezimizin kurumsal vizyonunu pekiştirmekte hem de üniversitemizin küresel araştırma misyonunu ileriye taşımaktadır. Bu değerli başarıya emekleri ve özverili çalışmalarıyla katkı sunan tüm personelimizi tebrik ediyor, kalıcı başarılar diliyoruz.

2025 yılı KUTEM Teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
Prof. Dr. Üstün DÖKMEN'in KUTEM Ziyareti
KUTEM, 2024 Yılı Değerlendirmesi Kapsamında Teşekkür Belgesi Almaya Hak Kazandı
Dış Kaynaklı Projelerde Yer Alan Müdür Yardımcımıza Teşekkür Belgesi Takdimi
DUT Projeleri JIM ve CONFLICTED STREETS ilk senesini doldurdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.